♥ 6 november

tjooffssaan, har inte bloggat nu igen på ett tag -.-' Haha glömmer alltid bort det och det är mest på kvällen jag har tid? :) Funderar på att göra om bloggdesignen men vet inte om jag ska göra det ikväll? För på måndag har jag prao och ska vakna typ 6 eller kvart i 6? Så då dygnar jag antingen från söndag till måndag eller så dygnar jag idag och så är jag fett trött på söndag kväll och sover bra och i tid då så jag hinner upp på måndagen? Haha lite komplicerat men aa :)

Igår kväll så tittade jag på 2 bra filmer :) Först tittade jag på RED som kommer/kom ut i år, den var fan bra. Action/Kriminal film, älskar såna filmer. Jag tycker den var bra :) Bruce Willis spelar sin roll skitbra och passar den bra också.
Jag tittade även på Inception också. Den var ju förjävla bra, haha älskar filmer som jag fastnar på och man måste tänka igenom vad den handlar om och det är massa.. tänka liksom, att allt inte är så uppenbart o.s.v. :) Amen den var fan nice iaf :) Haha så det blev väl att lägga sig sent då igen ... Jaja :)
Idag ska jag se Shutter Island och kanske Kick Ass, sen om jag har tråkigt så tittar jag på Inception eller Eclipse en gång till =D haha så jävla no-lifer man är men akej ;D

Men nu ska jag göra lite annat :) så skriver jag sen, puss&kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0