Borta bra men hemma bäst

Tja, jag vet att det var sjukt länge sen jag blogga men jag har inte haft tid. Men nu ska jag nog lägga lite mer tid på att blogga. Min kära vän Madde påminnde mig idag om det, det fick mig en tankeställare .
Det är ju lättare sagt en gjort. Men iaf kl är typ snart halv 5 på morgonen. Jag var nyss ute och gled runt, sen stanna jag och snacka med en god vän jag har haft och han är som en bror för mig än.
Han har man verkligen saknat sen jag såg han sist, jag hade ju bråkat med han ett tag. Det är alltid lika kul att snacka med honnom. Han är nog den skönaste människan på jorden man kan snacka med på riktigt menar jag då asså. Han förstår allt. Och han har alltid funnits där för mig så det var skönt.

Men jag har inte gjort mycket idag, det är ju lov och så men så mycket kan man ändå inte göra. Jag var med Bella ett tag idag och vi bakade kladdkaka, sen stack vi ut och typ gjorde ingenting.

Så har min dag varit iaf, hur har er vart ?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0