happy day

Tjena. Sov ganska länge idag. Det var rätt skönt.  Sen gick jag och träffade Madde ett tag utanför med hunden. Sen kom min pappa hem, han har varit borta hela helgen. Det var kul att träffa han med. Den här dagen har verkligen börjat bra. Hoppas den blir lika bra också.
Nu sitter jag i köket medans pappa lagar mat och lyssnar på musik. Ska anrt gå upp och duscha hade jag tänkt.

Imorgon praoar jag och madde på Maxii.. Jag ser verkligen fram emot det. Hoppas det blir kul och det tror jag att det kommer bli också. Vi ska praoa där i 2 veckor. Det kanske blir lite långtråkigt men if.
Det tråkiga är att min pappa åker bort igen. Han ska till prag i 5 dar. Så då är man hemma sj igen.
Men det är inte så jobbigt, det är skönt men man pallar ju inte städa hela tiden.
Det är ju oftast jag om får göra det.

Men nu ska jag käka, hej på er så länge. Skriver sen ! :P


Minnen som brinner. Saknar dig Jonte.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0