hey dudes

det kanske inte  var så bra att dygna inatt :P Haha somnade ändå morgonen runt 8 på morgonen -.-' ^^ Haha och sov till typ 12 :)) Men det är nice :) Imorgon har jag prao! haha är taggad men vet inte varför egentligen? Måste ta bussen runt 7.15 liksom? Haha men ska bli kul att praoa med Angelicka&Cickie :) Hoppas vi får vara med varandra så dom inte särar på oss :O Haha men jag kommer ha så jävla svårt att komma upp så måste lägga mig i tid, men EMA kommer ju idag? ... Skitsamma, tittar på det och lägger mig sen, så löser det sig nog :) Hihi, vad har alla andra gjort då denna stela&tråkiga söndagen? Börjar tröttna på att varje dag är densamma hela tiden -.-' Det enda som gör min dag rolig, det är typ alla telefonsamtal som jag spenderar min tid på. Jag älskar min mobil och använder den seriöst hela tiden, så måste ladda den ofta. Det är ett minus med min mobil. Den har rätt dåligt batteri :/ Haha men jag pratar ju i telefon typ seriöst 3 timmar om dagen, smsar hela tiden typ, spelar, annars sitter jag bara och glor runt i den helt i onödan?
Hihi men nu kom det mat, DONKEN! Haha :D skriver sen pussssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0