♥ i like it when you tell me to ..

go'kväll allihopa ... har inte varit så bra på att uppdatera denna blogg. Men lusten för det försvinner ibland och sen kommer den tillbaka.. O.s.v :) Haha så det är lite fail ... Igår var man ju inte precis på topphumöret men det vände fort när jag väl började titta på film och prata i telefon, haha, meningen att jag skulle lägga mig efter filmen. Typ 11? Som vart till halv 3.. oops!... Idag har jag iaf inte gjort speciellt mycket.. Var hemma hos min moster idag på morgonen, skulle hjälpa till där. Var där typ från elva till halv ett? ooh shit vad tråkigt det var iaf, typ zappa igenom kanalerna på tv:n runt 30 ggr? -.-' Ahmen iaf, sen blev de ju att prata lite med hunny :) wanka dårå, fett sköönt, fick mig ett gott skratt iaf (a) Haha, och nu är jag en aning irriterad,
varför blir det alltid såhär på kvällen? på morgonen är jag fan glad, sen är dagen lite sisådär ... sen på eftermiddagen så är jag rätt så glad :) och sen vid den här tiden så är det alltid något störningsmoment som jag får cp-ryck på och sedan lite mer mot natten, då har jag så ont i magen för att jag skrattar så mycket. Sjukt?
Då äre bara och sätta sig framför tv:n, vänta tills toy story kommer på igen, sen vänta tills den tiden kommer, då jag får skratta ihjäl mig :)

Nu pratar jag med Angelicka baby igen, men vi hörs ... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0