♥ if love is tragic, then give me tragedy.

godmorgon på er fuckface's :) Vaknade för 40 minuter sen av ett samtal ... -.-' Haha men det är nice, då sover jag inte bort hela dagen ;) Haha somnade även inatt när jag talade i telefon, typ halv 4 på natten? Haha fattar inte hur,för jag var skitpigg, sen så sa jag människans namn för jag hörde att de vart tyst och att han bara andades, man ba vafan driveru eller? Haha och man kommer ju ihåg ifall man säger hejdå, men nej de gjorde ingen av oss så jag måste också ha somnat :D Haha pinsamt om jag började snarka eller ngt xD Hihi ^^ Men nu ska jag ta en fet dusch och sen ska jag ut med min hund (a) Ehm ... Cya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0