Soft tyyyp

             
                
                       Faaan vad tröööött jag är asså. Jag kom precis hem efter 
                       att ha varit ute och frysit söönder. Kl är ju rätt mycket nu 
                       men jag orkar inte bry mig, ska bädda ner mig snart i min 
                       varma säng. Jag längtar. 
                          
                       Fan och sen är lovet snart slut också. Känns som om man
                       inte hunnit göra ett skit och det är liksom lördag idag -.-'. 
                       Kul, jätte kul. 
                       Juste jag var med Nikol också ett tag idag men sen tagga
                       hon hem så jag var med några andra ist.

                       Men nu är jag seriöst trött och ska sova, jag hör av mig 
                       senare idag. Puss på er alla härliga människor ;)

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0