somnar snart

Hej hej !
Tiden går så jävla långsamt. Men ändå känns det som om den går snabbt. Nu är det ju redan november och snart så är det december. Shit :O
Men iaf, jag kom nyss hem, kl är typ halv 5. Måste sova snart, är ganska trött faktiskt. Idag har jag varit med Nikol, Henke, Patrik och Matte. Eller jag var med dom en stund. Sen stack jag hem, satt hemma ett tag och efter det drog jag ut igen. Var rätt trött när jag kom ut men sen blev jag pigg igen.

Juste sen vill jag bara Gratta en god vän till mig som fyller år idag ! Grattis Robban!!
Hoppas du får en bra dag idag !

Men nu måste jag sova, kommer sova bort halva dan imorgon annars.
Godnatt på er ! Ska tänka på lite saker också.


Haha hittade en fett gammal bild på mig, var bara tvungen att lägga
ut den :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0