♥ what would it take ?

heey babys, nu vet jag precis vad jag ska göra ... jag ska gå och dränka mig i myskläder, stänga ner datorn, titta lite i tidningar sen läsa och bara glo tv och äta, Haha det viktigaste. ÄTA Haha :D nej men fyfan vad skönt, jag börjar få nog av datorn, kan berätta mer sen varför. But I got a problem ... Det kommer inga bra program ikväll :P Haha så det blir väl att se Twilight eller New Moon ikväll :) Det är ju oxå niice ;)

Sen en fråga, haha som jag ställer mig själv. Om man har en känsla, och förtränger den, alltså om vi tar ett exempel. Jag är ledsen, sen tänker nej jag är inte ledsen, jag är glad, o.s.v. tror ni att det funkar?
Jag har en känsla, som jag förträngt i kanske ... 2 månader? Den försvinner ibland. Men kommer tillbaka hela tiden, fast jag tänker inte ge upp :P Den där känslan ska bort. Eller ska man kanske ta itu med den? Asså det är ju galet.

Skitsamma, nu ska jag kasta bort min bekymmer med kläderna jag har på mig och glömma dom över kvällen för jag har redan huvudvärk.

"Fuck you puss och kram"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0