05- 10 - 2010

Men hej! Det var ett tag sen jag blogga, men ska faktiskt börja göra det. Men det är också för att jag inte haft så mycket tid nu på sistone. Har typ bara varit ute, pluggat eller skolan så kanske df man inte alltid hinner med att blogga.
Men det är också ganska svårt att bara blogga. För det var ett tag sen jag gjorde det. Det skulle vara lite änklare om man hade några idéer om vad man skulle kunna blogga om men det har ju inte jag. Men jag ska börja ta med mig min kamera ut och så så det kommer att bli mer bilder och på det sättet är det också kanske roligare att läsa den här bloggen.

Men iaf, jag har jag varit i skolan som har varit ganska dryg, efter skolan stack jag Bella, Madde och Nikol hem till mig och bakade chokladbllar. Dom blev as goda. Efter ett tag kom tobbe hit hem till mig så satt vi bara och chilla ett tag. Det var skönt att bara sitta hemma för en gångs skull. Sen stack vi ut och gjorde typ inget speciellt så nu sitter jag här inne och tråkar. Kommer inte på ¨nått att göra och det är df jag bloggar nu.

Imorgon ska jag åka till stan med skolan, kommer nog inte bli så kul för att vi ska på nån jävla hantvärksmessa. Kil va ? Nej skulle inte tro det men ska dra dit ändå. Sen ska jag stanna upp vad punktshop för att jag måste leta efter en minde läpppiercing för att min är för stor.

Men ska göra imorgondagen till den sista , annars kommer jag dö av tråkhet . Pusshej !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0