Dans ♥

Ni skulle bara veta hur det känns att inte gå på dans. Jag har dansat sen jag var 8 bast och det känns sjukt. Jag dansade balett i 5 år, streatdans i 1 år och jazzfunk i 1 år. Så jag har dansat ganska länge och det känns konstigt nu när man inte dansar eftersom det men lärt sig känns som om det är fett med bortkastad tid.
Funderar på att om jag ska börja dansa i danscenter nästa termin igen. Det var sjukt chill att dansa där - men nu så är man ju liiite seeeg av sig som sagt. Måste börja dansa, jag börjar seriöst få flipp.
Men balett är ju grunden till alla danser, men jag vet inte vad jag ska börja dansa, jag tror att jag ska börja på modärn dans eller popping. Fett kul.

Balett


Min gamla balett lärare !

Och för 102 gången, vet inte hur många gånger jag måste säga det här för att vissa
måste fatta. Balett är inte att hoppa runt med rosa kjolar och leka roliga!
Det är nog den svåraste dansen som finns,
pröva sj och sen bedömmer ni !


Eller typ Jazzfunk, det skulle också vara kul...

Eller popping eller sreat fan vet jag ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0