♥ söndagar suger

förlåt ... Men har inte skrivit så mycket pga att jag har haft annat för mig. Jag har verkligen velat lägga ner tid på denna blogg när man ändå har gjort iordning designen och när man bloggar med sin fru! Men jag har ingen kamera. Digitalkameran tog man ju såklart sönder. Mobilen kan jag inte sätta in i datan, den har gått sönder. Min iphone kommer antagligen på tisdag/onsdag. DOM byter ju datum hela tiden, blir helt galen. Så då kan jag nog börja lägga in fler bilder. Lite tråkigt att bara ha webcam bilder och gamla bilder :)

Idag har jag inte gjort såå mycket. Sov hos Angelicka inatt så när vi vakna så städade jag o hon typ hela huset och sen drog vi vidare hem till mig och åt. Sen mötte vi upp Cickie för att hämta prao-lappar. Jag&Wanka ska praktisera på Maxi ! :D Haha men iallafall, sen satt vi hemma hos Angelicka och prata om seriöst allt och ingenting :) Det var rätt skönt men hade ändå velat göra något :O

Men nu har jag seriöst skrivit på det här inlägget från och till. Pallar inte haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0