f**k

Fan vad jag börjar störa mig på det här.
Vill bara skriva av mig för att vissa människor gör ju mig galen,
fan vad jag får damp på alla dom som går runt och tror att det
är okej att prata bakom ryggen på andra, Jävla skitsnack.
Vill bara säga, att om det är nån som har nått emot mig, så kom
och särg det till mig sj. Jag orkar inte att jag alltid får höra av massor av
andra hela tin att nån går och snackat skit, gå och dränk er.
Okej alla har väl snackat skit nån gång. Tom jag. Men jag har kankse
haft det lättare än för andra att lära mig att det inte alltid lönar sig i
slutändan. Jag pallar inte vara jobbig men snälla, alla ni som tänker,
låt dom tänka i fred och alla ni som just nu verkar skita i allt kan dra
åt ********.  Tänk efter vad ni säger, för att sanningen kommer alltid fram ändå !

Irriteard jag är asså !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0