♥ första inlägget by madeleine

Hej, jag tror att jag börjar bli helt förståndshandikappad just nu. Jag har hållt på med designen hur länge som helst nu känns det som. Klockan är typ 5 på morgonen/natten och jag är hungrig. Vet inte om jag är trött. Har nog kommit över min trötthets gräns nu, sen håller jag på och blir helt galen pga Angelicka, min då bästavän. Hon svarar inte på sms, fast efter jag smsat henne så kom jag på ... Nej just det. Hennes comviq tog ju slut när vi var ute. Åh herre jesus. Vad tog jag mig till då? Jo jag ringde kanske 4-5 st som kan tänkas vara med henne. Svarade dom? Nej. Så jag är helt störd just nu och vet inte riktigt varför jag vill få tag i henne. Jo för jag tänkte gå ut och vara lite social sen om hon vore hemma så kunde hon väl titta på min "vackra" design som jag gjort. Men känns som om varenda jävel jag ringde inte svarade med flit men jajaja, jag lär ju inte bry mig nu. Känner att jag skriver lite drygt? Men jag vet inte. Ville iallafall skriva ett första inlägg. Som kanske man förstår på headern. Så ja, jag och Angelicka startar den här bloggen tillsammans. Har nog haft 100 bloggar innan. Men nu jäklar. Så ska jag hålla fast vid denna :) Och jag vet inte men tror inte folk uppskattar att man skriver långa inlägg. Men det är typ sånt jag är bra på. Bara nöta, nöta, nöta och nöta på. Haha som jag gjort nu dårå.
Jag tänkte att jag och A kunde skriva ett första inlägg tillsammans men jag orkar seriöst inte :)
Angående namnet "pompoi", jag vet absolut inte ifall det är rättstavat men jag har skrivit det så som det låter.
Namnet fick jag och A från en kompis, Niclaz. För det var ett ord på thailändska som jag lärde honom. Så det var ett namn han sa när vi frågade om bloggnamn. Pompoi. Det betyder tjockis på thailändska och är ett av de ynka tre orden som jag kan. Så det är egentligen ett ord vi driver om men vi tänkte att det skulle vara kul att ha det som namn. Ha Ha. Nu ska jag fortsätta dryga på datan som jag gör när jag är trött och lite små ensam. Hihi puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0