♥ hatar rubriker så innerligt

Nu har jag varit hemma ett tag, ätit, gått ut med hunden, samma sak som varje dag nästan :)
Fast idag har jag varit lite mer inne i iPhonen så jag har inte varit så koncentrerad på lektionerna med det är luuugnt :)
Fick mitt omdöme i Engelska idag och fyfan vad jag blev glad :) fick bra på EXAKT allt, det enda jag behöver jobba upp är flytet i själv språket så jag får ett mycket större ordförråd och lär mig mer uttryck, fan vad skönt det var att se att jag var påväg uppåt :) Så det är väl dags att fortsätta läsa Twilight på engelska igen då :) Haha föreslog lästimme på engelskan, om hon tar in det så lär hela klassen slå mig för att jag föreslog det men ja ... tänker ju bara på allas bästa :D Haha stackars dom :)

Idag händer väl inte så mycket, ska ut en sväng med Jessicueeh sen antagligen hem till Angelicka och lämna kläder hemma hos henne ... Sen får vi väl hoppas för mitt eget bästa att jag sätter mig ner och pluggar ... Har sjukt mycket att göra (a) Men det lööööser sig ;D

jag skriver mer senare, nu ska jag ta en lång dusch och göra mig iordning






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0