♥ heeeeeeeeelt dööööd

hahaha sitter här helt död, vette fan vad jag sysslar med egentligen, ringde angelicka nyss och hon skulle sova, så man ba jahaja ... kuuuuuuuuuuuul, hahahaha, vi chillade hemma hos mig ett tag det var naajs ;D men nu gåre inte så bra för mig att vara sysselsatt så jag ska nog sova, har ändå tråååkigt! ringde en kompis som fyller år idag, först av alla vid 00:00, skills. Haha egentligen bara av en slump men de är ju skitisamma, haha, men nu orkar jag seriööööst inte, godnatt!


grattis Fabian din jävla kotte :) ♥


Kommentarer
Postat av: Wankaa

Hahaaaa blev du lite sugen på attt snaska kotte eller ?? hahaha men ge henne då !! :Ö:Ö

2010-10-17 @ 23:05:44
Postat av: madelaajn

du är så jävla hög på livet människa :D hahaha

2010-10-18 @ 23:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0