♥ hem ljuva hem?

kom hem för ett tag sen, satt med några nötter och bara... tråkade helt enkelt och gick igenom massa Apps. Har äntligen fått min jäkla mobil. Det enda jag är irriterad över ... Det är att jag inte kan fixa iTunes konto som är länkat till ett kreditkort så att jag kan köpa massa apps. Det suger get-balle och jag vet inte hur man lägger in skiten gratis heller för jag är efterbliven på hög nivå just nu. Har ont i huvudet och har mycket läxor att göra. Ett hemprov i SO/historia på 40 frågor samt ett självporträtt som jag ska rita ... Visst fungerade inlägget innan jättebra? :) Positiv och glad! Så nu gör vi såhära, på det positiva sättet, jag går och byter om, hämtar mat, borstar mina tänder, lägger mig i sängen, smsar lite, skiter fullständigt i mina läxor, sover ut så mycket som möjligt och sedan gör jag allt imorgon? Jättebra va :)

Måste ju bara säga en sorglig sak också. Min picka åker imorgon till Bosniaaa och jag är utan henne i lite mer än en vecka, säg mig då ... Hur I Helve(T)e ska jag överleva? Nej jag vet inte heller. Haha :)



det där är min KATT dååårå ;D
Haha bebo asså :)

Men nu ska jag göra som jag skrev ovanstående. Kortfattat så ska jag helt enkelt sova snart :) Godnatt på er, era söta jävlar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0