♥ i väntan på utgång


Just nu väntar jag på att Angelicka&Nikol ska komma hem till mig (a) Först ska de bara hämta saker hos en kompis. Sen blir det så att jag ska ut !! Har bara segat mig hela dagen, gjort mig i ordning. Tvättat mitt hår, allt möjligt :) Läst bloggar. Ja, det är så min dag har sett ut. Plus att jag lärde mig göra pingviner på facebook chatten haha <(")
Och idag blire att färga mitt hår oxå! Ljusare överhår än vad jag redan har + utväxten. Det är de som är planerat iaf, sen får vi se hur det blir såklart :) Men jajaja, nu ska jag sluta skriva och lägga in en bild som är tagen för en minut sen. Så här ser man ut nu då, halvt död med tanke mina söta 4 timmar som jag sov inatt (imorse) :)


in my head, i see you all over me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0