♥ if you only could see, you're heart belongs to me

heii, det var ju ett tag sen jag bloggade och jag skulle ju bättra mig men det gick inte såå bra :) Hehe men ska försöka nu på höstlovet. För jag ska ändå ta det lugnt nu på höstlovet. För en gångs skull ... :) Så man borde ju kunna uppdatera mer ;) Fast idag har jag inte gjort så mycket? Har städat rummet, hamsterburen, satt upp 2 hyllor och gjorde iordning i hela rummet :) Så det är mycket fräschare nu och mysigare. Har tänt massa ljus överallt oxå :) Haha mysfaktor 10 nu va ;)

Så jag tittar på How I Met Your Mother här i ensamheten :) och funderar på vad jag ska göra ... hihi :)
Jag funderar också på att ha små frågor som jag ställer, som de finns två alternativ på.
För det kom upp en fråga igår av min bror. Så vi satt och prata om det ett tag. Den löd typ såhär att, ifall det var skönare att ligga med någon eller att bara sova med en person och vakna med den på morgonen?

Asså på sätt och vis har man ju sina behov, då är det ju ändå skönt att ligga med någon. Men det är fan mer värt att vakna upp bredvid någon på morgonen som man är tycker om? Haha det låter säkert fett såhär "tjej-romantiskt". Men seriöst, jag känner så iaf. Palla ligga med ngn, sen drar människan än att man vaknar bredvid någon och ligger o myser hela morgonen? :) Vad tycker ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0