♥ intressant...

fick en lite intressant idé idag i skolan, haha eller jag&babba pratade lite om det bara. Fett kul och ha en skvaller-blogg :) fast man ska ju inte vara anonym även fast det är kul. För det är ju alltid någon "horunge" som ska hacka typ de eller anmäla. Vafan ha lite humor människor! klart jag hade småflippat om ngn skrivit rykten om mig men de är ju fortf kul. Vafan läs, skratta, glöm bort. och gör om de haha :D Men seriöst, det är ju bara att skriva: Madeleine fucking Hyvärinen - Skvallerblogg. Stå för det liksom. För om det är folk som skickar in information till mig så är det ju anonymt eller på vissa sätt hemligt och då är det ju inte jag som snackar skit :) right? Haha asså kuuul ju :) en briljant idé tycker jag :)
haha gossipgirl nästa eller ? ;)))


Kommentarer
Postat av: barbara

visst hahah bästa :D ?

2010-11-01 @ 00:42:26
Postat av: maaaaadelaajn

aaaaaaa BÄSTA !!! :D:D Hahaha :D

2010-11-01 @ 14:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0