♥ ljug inte för dom du älskar.

skit längesen jag bloggade :) Dags att börja göra det igen. Har ju så mycket fritid ;) Och förresten, Angelicka la ju inte in världens finaste bild på mig innan heller haha.
Nej men jag sitter här i mörkret i min brors rum. För att någon jävla propp har gått och jag o Sebbe är så oskillade att vi inte vet vad vi ska göra för att fixa det hihi.
Har haft en rätt rastlös dag idag. Har småtjafsat lite. Tråkigt. Har förberett mig för ett prov. Tråkigt. Har träffat Angelicka. NAAAAJS :D Haha :) nejmen jag sakna henne faktiskt litegrann... den där skolkaren var inte i skolan idag ... Hihi sen träffade jag min teddybjörn idag också :) Fick min mobil-laddare tillbaka :) Hade saknat den och honom såklart ;) Men nu är jag rätt så hyper för att jag försökte fixa propparna och leta efter dom och trycker in fingrarna där det är ström och tror ni inte att jag får fetaste stöten eller? Hahahaha började asgarva och sprang upp, så skriker min syster: MADELEINE DU KOMMER DÖÖÖÖÖÖ !!! Haha snacka om att vara orolig :)
Fett söt ju :)
tänkte införa något litet här i bloggen va :) lite självklara saker eller saker som jag bara tänker på :) Man ska ju vara en bra människa och jag ska försöka bli en bättre människa va och lära mig saker i livet. You know så det rullar på bra ;)  Så dagens blir väl som det står i rubriken : ljug inte för dom du älskar. De tappar respekten för dig. du tjänar ingenting på det, du förlorar bara människor som faktiskt bryr sig om dig och vill dig något bra. Så tänk på det hörni ;)))
Jag ska nu faktiskt styra upp mitt liv lite, ska fokusera mycket på läxor och sånt till att börja med :) Sen tar vi en sak i taget :) och sen , - älskling tycker att du ska göra samma sak, vi skulle må så mycket bättre av det och säg inte att du inte lever. Se till och börja leva då och gör allt till det bättre, älskar dig! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0