♥ mästerkock

är man bäst på att laga mat så är man. Tänkte göra stuvade makaroner och köttbullar med stekta grönsaker nu. Blev så jävla sugen på stuvade makaroner haha. Så jag skriver till Kiia, min morbrors tjej. Jag känner ju att det absolut inte är något fel med det, vad jag är hungrig? Haha vad tror ni jag får för respons?
"Hahahaha madde du är ju fan störd, ska du stå och laga stuvade makaroner med köttbullar 8 på morgon?"

Och jag har redan frågat henne förut hur man göre -.-' För jag är ju typ retarded. Som alltid dårå. Sen fick jag tips om att skriva om lite mer intressantare saker haha men vad kräver ni om läser det jag skriver?
Nej vet inte längre, nu måste jag gå och hälla ut vattnet, puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0