♥ me "not" love you long time ...

... fast jo det gör jag wanka :) haha wanka&kotten. Jag vill inte ha någonting från dig ditt lilla retard. Eller för att göra Angelicka glad och sen om någon söt liten kotte är intresserad så tänkte jag att jag kunde göra en liten önskelista ikväll? :) På lite enkla saker. Sen kan man ju länka bloggen till mamma&pappa så kanske de får lite idéer (6) Hihi =D
men nu är det så att jag ska byta om för 3:de gången idag och smsa ut något retard samt Angelicka, så att jag får göra något. Börjar bli jätte rastlös. Suckisucki på er, ttyl. ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack sötnos! Det är säsong 4 som börjat nu! :)

2010-10-11 @ 16:55:08
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0