♥ min önskelista typ dårå ...

Denna lista är verkligen inte avsedd för Angelicka för hon kommer ju typ seriöst köpa det också. Jag vill bara ha något fint gulligt från dig. Om du köper något stort, Angelicka läs noga. Då kommer jag tacka artigt och sedan slå dig, för du ska inte köpa något stort SÄGER JAG!

Haha men detta är min lilla födelsedags och jul-önskelista (a) eller typ det jag ska köpa när jag får cassssssssssh

  • Smink: kompaktpuder, flytande eyeliner, ny kajal, kanske nytt brunpuder?
  • Göra manikyr i Stinsen, har väntat ungefär 2 veckor? -.-'
  • Köpa nya stövlar hihi samt vanliga nya tygskor av någon onödig reason.
  • köpa tavlor till mitt rum.
  • mer strumpor och underkläder! strumpbyxor m.m
  • Ny digitalkamera (a) Om vi inte fixar min fina rosa älskling som gick sönder -.-'
  • En ny plattång+jag ska köpa en ny till angelicka, tappade hennes i golvet ^^
  • Iphone-skal/skydd
  • MER ÖRHÄNGEN och armband.
  • nya vantar, glömde mina på tåget :(
  • mer baskläder helt enkelt.
  • Sen vill jag ha mina satans piercingar!
Det var väl ingen mer sen då :) Vad jag vet haha, den blev lite längre än vad jag trodde. Men men, det är så ibland. Känner att jag har lite brist på saker här va!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0