♥ rubriklös

kom nyss hem till Angelicka från skolan :) Orkade inte riktigt gå hem så jag kom hit och tänkte rädda hennes liv lite ... Haha den där lilla skolkaren har varit hemma från skolan idag, medans jag har krigat i skolan, har haft skitdryga lektioner idag, fast lekte ju bort dom lite men ... aa, hihi. Sen pratade vi om gymnasieval på en lektion. Vet inte vad jag ska välja för gymnasium, det låter ju som om jag ska välja yrke för resten av livet eller något nu och det tycker jag är alldeles för tidigt ... Tror jag ska välja sam typ.. Men skitsamma :) Har ända till februari på mig att välja =D Så det är tid kvar men vill ju vara förberedd :)

På engelska lektionen insåg jag att ... Cooking Mama är ett spel som man lätt tar slut batterier på haha, jag har rätt dåligt batteri på min iPhone men det där var fan värt det, haha det är skitkul och min vän Candia kunde också roa sig med det ^^

Men nu ska ja välja kläder åt Angelicka innan hon får damp :) pusshej, skriver senare! För hon ska fixa sig sen ska vi hem till mig och gå ut med min hund sen skriver jag nog ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0