♥ streesss

är hemma nu och försöker göra mina läxor. Har stannat hemma från skolan idag. Skööönt :) Gick dock upp halv 7 och gick ut med hunden, men har ont i halsen och känner att jag nästan inte kan svälja för att det gör så attans ont. Så jag ska nog tillbringa min dag med att hjälpa till hemma lite och hoppas på att min fula iphone kommer någon gång och sen "försöka" göra mina läxor. Vi ska ha flera prov om tre veckor, tycker inte ni oxå att det är jobbigt? Att spara alla prov till veckan innan höstlovet. Så har man typ prov i alla ämnen? Skit drygt. Jag ska nog iaf skriva sen mera :) För nu har jag faktiskt rätt så tråkigt och har inte så mycket att skriva om :) Puss,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0