♥ tekniska saker stöter bort mig.

hellu, här sitter jag halv 2 på natten som jag inte borde göra eftersom jag ska upp om typ 5 timmar och sen till skolan? Men jag kan inte sova och vet inte om jag kommer kunna göra det på ett tag heller. Är det bara jag och min bror eller är det fler som somnar till tv:n? Jag är så skön att jag har en timer på min tv, så jag sätter timern på kanske en halvtimme - timme så behöver inte tv:n stå på hela natten bara för att jag ska somna till den liksom. För jag får seriöst cp ryck om jag inte somnar till tv:n. Jag måste ha ljud omkring mig typ. Eller så är det när jag sover hemma iaf, alltså typ när jag sover själv. Och nu när man behöver sova. Jo men vad händer då? Jo då har någon kabel lossnat så jag får bara se "myrornas krig" och grejen är att vi har fetaste byrån där man sätter in sladden igen. Så jag kan inte gå och röja nu. Då äre inte bara myrornas krig. Då är det krig hos familjen Hyvärinen, Hihi. Men det betyder iallafall. Att jag kan inte somna till min tv nu. För det går ingenting och jag pallar inte sätta på värsta filmen sen står tv:n på hela natten i onödan? Det är ju lite smått ... ja onödigt. Och jag vill ju såklart lägga in nya låtar på min urgamla ipod. Men den vill inte heller. För då måste man ha en lite äldre version av iTunes och jag vet inte vilken jag ska ha. För jag har väntat på min älskade iPhone hur länge som helst nu. Börjar bli rätt så, galen. Eller egentligen så har min kommit redan men det är lite komplicerat. Först skulle jag få den förra veckan. Sen blev det att jag skulle få den i torsdags. Så vart den tydligen försenad en dag. Sen oj, dom skickar ju bara på arbetsdagar så förhoppningsvis kommer den idag. Annars får jag psykbryt. Orkar inte med den här iPoden sen den fula sony ericssonen som jag har. Gosh. Jag&tekniska saker asså.



gammal bild på mig och wanka från vintras? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0