♥ the sky is the limit

nu har man huvudvärk som vanligt dårå, herregud :/ vaknade för kanske 2 timmar sen, har duschat och sedan städat, fyfan vad skönt de va att få det gjort :) MEN ... jag har det jobbigaste kvar, plugg.
30 frågor i kemi, 15 frågor i SO, 1½ bilduppgift, Shakespeare uppgifter i Engelska, 12 matematik uppgifter. MEN GUD VAD KUL! Bilden är de svåraste och det måste måste måste jag ha klart tills imorrn, hihi, ska fråga Wanka om hjälp =) Men ändå, sjukt stressigt och jag vill ingenting annat än att sova just nu, men aa ... KUL.

Fyller år på tisdag :) Om två dagar, hihi. Vet inte varför jag är så taggad, är bara glad för det är MIN dag då =D
om man inkluderar mig så vet jag 5 personer som fyller år i rad, haha lite kul faktiskt :) 16/10 - 20/10 :)

men nu ska jag leka duktig och göra mina läxor, heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0