Trött :O

Hej hej !
Är ganska trött efter en as tråkig skoldag. Det har vart ganska mycket drama idag.
Sen när jag kommer hem blir jag chokad är ett oväntat samtal. Allt har varit ganska knas. Men
ändå orkar jag inte bry mig, har mitt eget liv att ta hand om och bara det är inte jobbigt. Men iaf, som sagt så vill
jag göra nått kul idag. Jag orkar seriöst inte sitta hemma och deppa.

Vill bara säga, att jag bryr mig fast jag inte gör det. Har fått tänka ett bra tag nu och nu inser jag verkligen vad som har hänt. Men det är ens eget liv och eget väl vad man gör. Det kan inte jag hindra. Det kommer sitta i min skalle ett bra tag men jag säger bara att jag stöttar dig om vad som än händer och jag bryr mig seriöst inte vad du ska välja att göra. Jag blir inte sårad eller så. För det som har hänt var för länge sen och jag försöker att glömma alla minnen som vi har delat. Men ingenting kan hindra att det blir ni, det är lungt.

Låt mig bara tänka ett tag för jag har nog fortfarande inte tagit in allt men Jag vill bara säga
att jag älskar dig min bästavän - syster - barndomsvän och allt du är och var och för allt du kommer att bli.
Tack för att du finns och tack för att du sa det till mig. Jag vill verkligen inte börja bråka med dig om
det här. Men jag stötter dig alltid som sagt och finns alltid på din sida Nikol Edvarin! Me love u long time ;)


Haha driv-bild jag vet men var tvungen att lägga ut den eftersom
den var fett skön ju.




Kommentarer
Postat av: Tove

Fin blogg :)

2010-10-12 @ 18:13:59
URL: http://tooverydell.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig mest//nikol

2010-10-12 @ 21:41:00
URL: http://nikkidancer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0